.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف کلاهبرداري ميلياردی در مازندران

رئيس پليس آگاهي مازندران از شناسايي و دستگيري کلاهبردار يک ميليارد و 500 ميليون ريالي با هشت فقره کلاهبرداري از زنان مطلقه در ساري خبر داد .

به گزارش شمال نیوز سرهنگ " محمد عظيمي " در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت: زني 41 ساله با مراجعه به ماموران پليس آگاهي از کلاهبرداري 30 ميليون توماني از وي توسط فردي به نام " عليرضا – ف " که با وعده ازدواج با وي در تماس بود، خبر داد .

رئيس پليس آگاهي مازندران با اشاره به اظهارات مالباخته افزود: فرد کلاهبردار با شناسايي زنان مطلقه که از تمکن مالي خوبي برخوردار بوده اند با وعده ازدواج و معرفي خود به عنوان مردي موجه و داراي شغلي مناسب ارتباط برقرار کرده و از آنان با شگرد هاي مجرمانه کلاهبرداري مي کرد.

سرهنگ عظيمي خاطر نشان کرد : با دريافت مشخصات فرد کلاهبردار اقدامات اطلاعاتي و پليسي براي شناسايي و دستگيري اين مرد تبهکار در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود : ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي مرد کلاهبردار به نام اصلي "مهدي – م "31 ساله، اين فرد را در يکي از مناطق مسکوني شهر ساري شناسايي و دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي مازندران، افزود: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ابتداء منکر هرگونه عمل مجرمانه اي شد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي و هشت فقره کلاهبرداري ديگر از زنان مطلقه به ارزش 150 ميليون تومان اعتراف کرد.

سرهنگ عظيمي با هشدار به شهروندان از آنان خواست ، در صورت مواجه با چنين افرادي مراتب را سريعاً به پليس 110 يا ماموران پليس آگاهي اطلاع دهند ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 11 آبان 1393
آخه مرد حسابی کلاهبرداری صدو پنجاه میلیونی را تیتر میزنی میلیاردب که چی!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.